reklama

Takého Boha chcem!

Pán farár Kuffa raz v jednom videu povedal, že dobrý kresťan je ten, kto vieru nie len žije, ale ju aj šíri ďalej. Či som dobrý kresťan to neviem. Ale mám silné nutkanie už niekoľko mesiacov podeliť sa....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Jeden kňaz raz na omši povedal. Teda, zahulákal a prebral 90% prítomných vrátane mňa. „Takého Boha chcem!!!“ a mňa táto veta spomedzi tých veľa klišovitých prinútila počúvať ďalej. 

Akého Boha vlastne chceme? Akého chcem ja, môj muž, rodičia, sused? Každý máme svoju predstavu, čo by sme od toho hore očakávali. Niekto možno materiálne veci, niekto len zdravie, niekto vyprosuje čisté dobro, šťastie, niekto silu veriť, iný zase svätý pokoj od každého a aj od toho Boha.

Mala som predstavu, že Boh jednoducho je. Je všadeprítomný, mocný, dokonca všemocný, láskavý, ...tých prívlastkov by bolo....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale to, čo od neho možno ani nechceme, ale je pre nás najdôležitejšie, to , čo nás sprevádza každý boží deň, vďaka čomu môžem začať veriť každé nové ráno znova a znova je to, že je trpezlivý. Je milosrdný a nekonečne trpezlivý. Dal nám najväčší dar- život. A dôveruje nám natoľko, že nám daroval zodpovednosť za seba samých a slobodu rozhodovať sa každú sekundu. A rovnako nám dal možnosť zlyhať. Pochybovať o viere a schádzať z cesty smerujúcej k nemu. Ale rovnako nám dal možnosť znova vstať a ísť. Boh je trpezlivý. A takého ho chcem ja. Keď spadnem, trpezlivo počká, pomôže mi vstať a ísť. Keď nevládzem, podá mi ruku, obe ruky a počká ma. A toto vedomie mňa hreje keď je dobre, aj keď je ozaj veľmi zle. Nie som na tomto svete na nič sama. A presne takéhoto Boha ja chcem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten kňaz, ktorý to na omši zvolal bol indonézsky farár , ktorý slúžil misijnú omšu v Mníšku nad Popradom. Ďakujem, misia splnila svoj účel. Minimálne pre jednu veriacu....

Anna Ščurková

Anna Ščurková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, manželka, matka. Veriaca, milujúca. Väčšinou nohami pevne na zemi, občas aspoň pár centimetrov nad ňou. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu